Job 160 van 378


Report this listing

Solliciteren



Fleet Manager


Functie

Wat verwachten we van je voor de functie van Fleet Manager ?

  • Je beheert een vloot van ca. 600 vrachtwagens, personen- en lichte vrachtwagens voor 4 entiteiten in België en Nederland. De vrachtwagen-vloot bestaat vooral uit industriële reinigingsvoertuigen zoals zuigwagens en hogedrukunits.
  • Je coördineert de aanschaf/opbouw en verkoop van voertuigen, inclusief onderhandelingen met leveranciers.
  • Beheer van het budget voor de vloot.
  • Je signaleert marktkansen en opportuniteiten bij investeringen.
  • Daarnaast breng je op basis van analyses structuur in het beleid om tijdig voertuigen te vervangen zodat er een duidelijke lange termijnplanning bestaat.
  • Je zorgt voor naleving van wet- en regelgeving met betrekking tot voertuigen.
  • Je volgt de (technologische) ontwikkelingen op de markt en implementeert duurzame en milieuvriendelijke initiatieven binnen de vloot.
  • Je doet dit alles uiteraard in nauw overleg met ons ganse team: wagenparkbeheerder, verantwoordelijken van onze werkplaatsen en management.
  • Ten slotte rapporteer je aan het management over de prestaties van de vloot en het behalen van doelstellingen.

Bedrijfsprofiel:

Dit bedrijf is gespecialiseerd in industriële reiniging. Zij beschikken over een modern en uitgebreid wagenpark met aangepast apparatuur en hechten bijzonder veel waarde aan de veiligheid en de gezondheid van hun medewerkers. Onze klant is in hun sector een zeer gekende firma, zowel in binnen als buitenland. Elke opdracht wordt methodisch afgewerkt op maat van de klanten in de (petro)chemie in de Benelux.

Voor dit boeiende bedrijf zoeken wij vandaag een Fleet Manager voor hun site in Antwerpen. Kom jij hen versterken ?

Jouw profiel

Ben jij klaar voor een ongelofelijk carrière-uitdaging? Onze klant is dé ultieme bestemming om je uit te leven op het wagenpark. zij zijn op zoek naar een gedreven en energieke beheerder om het team te versterken. Als Fleet Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren van de vloot voertuigen.

Wat zoeken wij in jou?

  • Enkele jaren ervaring in het beheren van een wagenpark en bekend met de bijbehorende processen.
  • Je bent gestructureerd en hebt oog voor detail. Je kunt nauwkeurig gegevens analyseren en rapporten opstellen.
  • Je bent flexibel en stressbestendig. Je kunt goed omgaan met een dynamische werkomgeving en ad-hoc situaties.
  • Je bent communicatief vaardig en kunt helder en duidelijk communiceren met collega's en externe partijen.
  • Perfecte kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

Zie jij jezelf als geschikte kandidaat voor deze vacature? Lees hieronder wat wij kunnen aanbieden qua loonsvoorwaarden!

  • Vuilnisbakken, containers of laadbakken onderhouden en ter beschikking stellen
    Gescheiden afvalsortering controleren
  • Een interventieaanvraag opstellen of plannen (onderhoud, schoonmaak, ophaling, ...)
    De uitvoering controleren
  • Beschadigde elementen vervangen of herstellen (lampen, kraankoppelingen, bijschilderen, ...)
  • Toezicht houden op ruimtes en goederen
    Controleren of bewoners, huurders of bezoekers het interne reglement naleven
  • Gemeenschappelijke toestellen controleren en onderhouden
  • Gemeenschappelijke ruimtes en de directe omgeving schoonmaken
  • Het zwembad en aanpalende lokalen controleren en onderhouden
  • Toezicht houden op het aanzicht, de netheid en de hygiëne van de gemeenschappelijke ruimtes, lokalen en uitrusting
  • Groene ruimtes en speelweides onderhouden
  • De betrokken diensten informeren over klachten, afwijkingen, problemen en beschadigingen
  • Sleutels van appartementen beheren en bewaren
  • De veiligheidsuitrusting en de staat van het gebouw controleren
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Instaan voor de opeenvolging van huurders (staat van de ruimtes controleren, nieuwe huurders rondleiden, ...)
    Huur innen
  • Post, pakketten, vervaldagberichten en huurkwitanties ontvangen of verdelen
  • Klachten van gebruikers, klanten, residenten, ... verzamelen en behandelen
  • Huurders, bewoners, bezoekers, hulpdiensten, ... informeren en wegwijs maken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het beheer van gebouwen van een onderneming opnemen

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een snelgroeiend en dynamisch bedrijf.
  • Meteen een vast contract in handen.
  • Flexibele werktijden : je start tussen 7u en 9u.
  • Je werkt 40u/week waardoor je beschikt over 12 betaalde ADV dagen.
  • 1 dag van thuis werken is mogelijk.
  • Een goede verloning naar ervaring aangevuld met extralegale voordelen zoals bedrijfswagen , maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques, hospitalisatieverzekering voor gans het gezin vanaf dag 1, groepsverzekering en fietsleaseplan na voldoende anciënniteit.
  • Een uitgebreid onthaal met een introductie op elke dienst.

Klaar om deel uit te maken van deze familie? Solliciteer vandaag nog en vertel ons waarom jij de perfecte match bent!

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht